تاثیر لباس کار بر برندینگ شرکت

تاثیر لباس کار بر برندینگ شرکت به حدی مهم است که می‌تواند تحولات بسیاری را در مجموعه شما ایجاد نماید. از این رو حتما باید اقداماتی در رابطه با تهیه لباس کار با نماد شرکت خود انجام دهید.

این کار به نوعی معرفی متفاوت تر مجموعه یا شرکت شما نیز است. وقتی نماد یا تصویری از شرکت خود را به دیگران نمایش می‌دهید تاثیر آن از سایر روش ها ماندگارتر و بیشتر است. این کار می‌تواند فضای رقابتی مثبتی را به وجود آورد.

تاثیر لباس کار بر برندینگ شرکت و چگونگی ایجاد برندینگ:

چگونگی ایجاد برندینگ:

برندینگ در لباس کار می‌تواند به دو صورت از لحاظ بصری تاثیرگذار باشد. لذا باید فاکتور و شناسه هایی از لوگو، برند و رنگ را در نظر بگیرید.

به این صورت که یا از لوگو شرکت خود استفاده نمایید و آن را در بخش های مورد نظر لباس کار طراحی کنید.

یا می‌توانید به صورت کلی تر در رنگ بندی لباس کار به نوعی برند و شرکت خود را معرفی نمایید. (مثلا در لباس از رنگ های لوگو استفاده کنید)

 

تاثیرات لباس کار بر برندینگ شرکت:

توجه به برندینگ در لباس کار نتایج و پیامدهای مثبت فراوانی دارد. در ادامه چند نمونه از آنها را که اهمیت بیشتری دارند با هم بررسی می‌کنیم. 

اعتماد سازی بیشتر

ایجاد برندینگ در لباس کار باعث می‌شود مشتریان شما را به رسمیت بشناسند و به عنوان افرادی حرفه ای به شما اعتماد کنند. در واقع با این کار به نوعی اعتبار و ارزش مجموعه شما بالاتر می‌رود در نتیجه افراد بیشتری به شما اطمینان خواهند کرد. همین کار بسیار کوچک و جزئی تاثیرات بزرگی بر کسب و کارتان می‌گذارد و می‌تواند باعث موفقیت بیشتر شما شود. پس در صورتی که اهدافتان به شکل موفق پیش برود به سود آوری و افزایش فروش هم منجر خواهد شد. اگر به همین نکات ریز یا جزئیات توجه ویژه ای کنید تاثیرات آن به شدت مثبت خواهد بود. مشتریان به دلیل همین تفاوت به شما وفادار خواهند بود در این صورت است که شرکت و مجموعه رشد می‌کند.

ایجاد جلوه بصری خاص

اتحاد، انسجام و یکپارچگی پر رنگ ترین و واضح ترین پیامی است که از لباس کارهای هماهنگ یک مجموعه دریافت می‌شود. پس اگر می‌خواهید محیط کارتان حرفه ای و متحد به نمایش در‌آید، در انتخاب لباس کار دقت کنید و روی لباس برند سازی انجام دهید. این موضوع می‌تواند تصویری که از شما به نمایش در می‌آید را بهبود ببخشد. از همه مهم تر توجه به ترکیب رنگ های مناسب در کنار یکدیگر جلوه بصری خوبی نمایش می‌دهد و برندینگ شما را متفاوت تر می‌کند. 

جلب توجه مشتری

مهم ترین تاثیر لباس کار بر برندینگ شرکت، جلب توجه مشتری است. شخصی دوزی لباس و دقت در ریزکاری ها نیز می‌تواند برای مشتریان جالب و جذاب باشد. مثلا برای همه کارکنان لباسی با نام یا سمت شغلی شخص به صورت گلدوزی تهیه نمایید. البته این بستگی به سلیقه شما دارد و می‌توانید به جای آن از چاپ یا مهر هم استفاده کنید.

همچنین درک مشتریان و توجه به مسائل گوناگون در رابطه با آنها از دیگر اقداماتی است که می‌تواند در برند سازی لباس مؤثر باشد. برای تحقق این امر باید مشتریان خود را بررسی نمایید. به جنسیت، سن و فضای حاکم در محیط توجه کنید. این نکته را در نظر بگیرید که از چه رنگ ها و نمادهایی در لباس استفاده کنید مناسب مشتریانی است که به شما مراجعه می‌کنند. یا از چه نوع ترکیباتی بهره بگیرید آنها را ترغیب به خرید یا دریافت خدمات می‌نماید.

تبلیغ و معرفی شرکت با کمترین هزینه

یکی از تاثیرات لباس کار بر برندینگ شرکت، تبلیغ و معرفی شرکت است. برای تبلیغات یک مجموعه یا شرکت در فضای پر بازدید هزینه های بسیار بالایی نیاز است. مثلا این تبلیغات در بیلبورد خیابان های پر رفت و آمد، در شبکه های اجتماعی پر مخاطب و محیط های این چنینی انجام می‌گیرد. در حالیکه جایگزین بسیار مناسب و کار آمد آن که هزینه مقرون به صرفه تری نیز دارد به کارگیری لباس دارای برندینگ است. با این کار افراد به عنوان بیلبورد و نمادهای متحرک می‌توانند عملکردی مثل آنها داشته باشند. در واقع با هزینه خیلی کمتری خود را به افراد بی شماری نشان می‌دهید.

تشویق کارکنان به استفاده از لباس کار

 شما می‌توانید لباس کارهای مختلف و کاربردی که سازگار و هماهنگ با فصل،محیط وسلیقه باشد را برای کارکنان فراهم آورید. وقتی لباس مناسب و کاربردی باشد کارکنان از پوشش آن امتناع نمی‌کنند در عوض با استقبال آنها را می‌پوشند. علاوه بر آن انگیزه و اراده در کارکنان نیز به آن وابسته است. در صورتی که به لباس کار توجه شود کارکنان با روحیه بهتری به فعالیت می‌پردازند و عملکردهای مناسب تری خواهند داشت. به کارگیری لباس هایی که به برندینگ توجه دارند غرور و اعتماد به نفس خاصی را در کارکنان به وجود می‌آورد. لذا این عامل انگیزه و محرکی برای افزایش بهره وری آن ها هم خواهد بود. 

تاثیر لباس کار بر برندینگ شرکت با ایجاد ماهیت جدید

با ایجاد برندینگ به نوعی ماهیت جدیدی را به وجود می‌آورید. این ماهیت منحصر به فرد است و تفاوت شما با سایرین را مشخص می‌کند. در واقع این امر می‌تواند وجه ممیزه شما با سایر شرکت ها و مجموعه های هم صنف باشد و شما را از آن ها جدا سازد. لذا با این کار در فضای رقابتی موجود در حیطه کاریتان قدم بزرگی برمی‌دارید و از رقیبان خود پیش می‌افتید.

 

نوشتهٔ پیشین
خرید لباس کار مناسب برای کارگاه

محصولات پیشنهادی

بیل پارویی
حراج!

بیل پارویی

Original price was: ۱۲۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۱۰,۰۰۰ تومان.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.