بررسی دستکش گیلان

همانطور که می‌دانید یکی از نیازهای اساسی جامعه کاری و کارگری استفاده از دستکش در صنایع مختلف کشور است. امروزه نه تنها در صنایع بلکه در محیط‌های خانه و آشپزخانه نیز استفاده از دستکش به افراد جامعه توصیه می‌شود.

بررسی : دستکش گیلان یکی از برندهای معتبر کشور در زمینه تولید انواع دستکش‌ها می‌باشد. کسانی که از این برند دستکش استفاده می‌کنند. معمولاً استفاده از برندهای دیگر برای آن‌ها جذابیت خاصی ندارد و استفاده از این دستکش را به سایر تولیدات داخلی و خارجی ترجیح می‌دهند.

تولیدات کارخانه گیلان نه تنها در داخل کشور بلکه به کشورهای دیگر از جمله روسیه، ترکیه، عراق افغانستان و کشورهای حوزه خلیج فارس نیز صادر می‌شود. کیفیت بالای محصولات این کارخانه به گونه‌ای مورد توجه  می‌باشد. که این مجتمع تولیدی، از لحاظ کمی و مقدار تولید پاسخگوی نیاز جامعه نیست. و توسعه چندین باره کارخانه هم نتوانسته این مورد را برطرف نماید.


این شرکت در زمینه تولید انواع دستکش‌ها فعالیت دارد که در زیر مختصر به آن‌ها اشاره می‌گردد:

  •  خانگی
  • صنعتی
  •   ضد برش
  •  نیتریل

دستکش‌های خانگی

برای استفاده در نظافت منزل و شستشوی ظرف‌ها به کار می‌رود. و استفاده از آن دست‌ها را در مقابل مواد شیمیایی و شوینده محافظت می‌نماید. دستکش خانگی کوتاه کرال، دستکش خانگی دو رنگ کوتاه کرال، دستکش خانگی بلند کرال، دستکش بلند دو رنگ کرال، دستکش خانگی گیل ناز و دستکش خانگی گیل ناز بلند در ردیف این نوع محصولات قرار دارند.


بررسی دستکش‌های صنعتی

این دستکش‌ها معمولاً در محیط‌های ساختمانی نظیر بنایی، سیمانکاری و محیط‌های کارخانجاتی که با مواد شیمیایی سر و کار دارند، استفاده می‌شود. دستکش صنعتی ایمنی کار، دستکش صنعتی گیل دست دو رنگ، دستکش صنعتی گیلان، دستکش صنعتی دو رنگ و دستکش صنعتی کار دو رنگ از این نوع دستکش‌ها می‌باشند.


بررسی دستکش‌ های ضد برش گیلان

این ردیف از محصولات در چهار نوع تولید می شود:

دستکش‌های ضد برش معمولاً در صنایع تولید شیشه، کارگاه‌های ساختمانی، کارخانجات صنعتی و در کل  در جاهایی که با اجسام تیز و برنده سر و کار دارند استفاده میشود.


بررسی دستکش ضد برش سری ۱ گیلان

لاتکس و پارچه به کار رفته در این دستکش ضخیم می‌باشد و در کارهای سنگین و مواقعی که دست با ابزار تیز و برنده در ارتباط باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بررسی دستکش سری دو گیلان

لایه لاتکس موجود و همچنین پارچه آن نسبت به سری یک کم حجم می‌باشد و ضخامت پایین‌تری دارد. و در کارهای سبک از آن استفاده می‌شود. این دستکش‌ها به دلیل ضخامت پایین کارایی بهتری دارد و سرعت عمل کارگر را کاهش نمی‌دهد.

بررسی دستکش ضد برش سری ۳ گیلان

ضخامت لایه لاتکس نسبت به نوع سری یک بیشتر است.  و در کارهای خیلی سنگین و اجسامی که برندگی بالایی دارند نظیر کارتن‌سازی و… استفاده می‌شود. تنها ایراد این دستکش این است که ضخامت بالای آن کارایی و سرعت عمل بهتر را از کارگر می‌گیرد.


دستکش‌های نیتریل گیلان

در محیط‌هایی که مواد نفتی و حلال‌های صنعتی وجود دارد استفاده از دستکش‌های ضد برش کارایی خاصی ندارد. و وجود این مواد در محیط کار با حل کردن مواد لاتکس در خود باعث می‌شود تا رویه دستکش‌های ضد برش از بین برود و دستکش غیر قابل استفاده شود.

در این مواقع استفاده از دستکش‌های نیتریل توصیه می‌شود. دستکش‌های نیتریل گیلان در حلال‌های نفتی حل نمی‌شود و بدین جهت کاربرد بالایی در این حوزه دارد. در بین بررسی دستکش‌های گیلان، دستکش نیتریل نیم مواد یا یک دوم گیلان و نیتریل تمام مواد یا سه چهارم گیلان، در حوزه دستکش‌های نیتریل قرار می‌گیرند.


بررسی دستکش نیتریل یک دوم گیلان

در این دستکش قسمت کف دست و قسمت پشت نوک انگشتان آغشته به مواد نیتریل می‌گردد و قسمت اعظم پشت دست بدون مواد نیتریل و فقط پارچه دستکش می‌باشد.

دستکش نیتریل سه چهارم

در این دستکش قسمت کف دست تا مچ دست و قسمت پشت آن شامل تمام انگشتان و قسمتی از پشت دست آغشته به مواد نیتریل می‌گردد. در این مورد از ناحیه پشت انگشتان مواد نفتی وارد دستکش نمی‌شود. و داخل دستکش تمیز می‌ماند.


شما عزیزان می‌توانید جهت خرید و بررسی محصولات دستکش گیلان به قسمت فروشگاه سایت ثقال مارکت مراجعه نموده و خرید خود را در کمترین زمان و به راحتی انجام دهید.

نوشتهٔ پیشین
آشنایی با برند استادکار
نوشتهٔ بعدی
انواع پارچه جدید

محصولات پیشنهادی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.