بهترین دستکش برای مکانیکی

بهترین دستکش برای مکانیکی
در چنین شرایط اقتصادی سخت و میان این همه برند ها باید قبل از خرید هر چیزی به خوبی تحقیق کنیم. تنوع بالای دستکش های ایمنی در بازار باعث گردیده تا راحت تر بتوانیم دستکش مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری نماییم. اما کدام دستکش ها بهتر است؟ کدام یک متناسب با شغل ماست؟ ایا دستکش انتخابی کیفیت بالایی دارد؟ مواد بکار رفته در ان چطور؟ میتواند از پوست ما به خوبی محافظت کند؟ در ادامه به همه اینا می پردازیم.
عکس دست مکانیکی
عکس دست مکانیک

عموما دستکش های نیتریل بهترین دستکش برای انجام کار در مکانیکی است. دستکش نیتریل به خوبی در مقابل انواع حلال ها مانند بنزین و روغن و… دوام می آورد. عدم استفاده از دستکش در مکانیکی به دلیل تماس مستقیم پوست با روغن و بنزین باعث بروز انواع بیماری ها و حساسیت های پوستی می شود. از طرف در صورت آلودگی دست به روغن به راحتی تمیز نمی گرددو باعث می شود روی شیار های پوست و زیر و اطراف ناخن روغن های شیمیایی باقی بمانند و هنگام خوردن غذا این الودگی ها به داخل بدن انتقال می یابند و باعث انواع بیماری های گوارشی و حتی سرطان می گردد.

بررسی بهترین دستکش مکانیکی

دستکش های گیلان، استاد کار و کالکان جزوه بهترین دستکش های مطرح بازار هستند.
برند گیلان برترین تولید کننده دستکش در ایران است که با تولید دستکش های نیتریل نیم مواد و تمام مواد و کیفیت خیلی بالا در میان سایر رقبا یک سر و گردن بالاتر است. و یکی از برترین برند های بهترین دستکش برای مکانیکی حساب می شوند.
جهت استفاده در مکانیکی پیشنهاد ما دستکش نیتریل تمام مواد گیلان است چون علاوه بر کف دست از پشت دست نیز در مقابل مواد شیمیایی محافظت به عمل می آورد. ولی اگر نمیخواهید هزینه ی بالایی بپردازید و یا پشت دستانتان به مواد روغنی آغشته نمی شود  دستکش نیتریل نیم مواد گیلان گزینه ی مناسبی است.
اگر در هنگام کار با مواد روغنی نمی خواهید دستانتان لیز بخورد دستکش نیتریل زبرای گیلان را استفاده نمایید.
البته نا گفته نماند برند استادکار و کالکان نیز از کیفیت خوبی برخوردارند و جزوء بهترین دستکش برای مکانیکی حساب می شوند. و دستکش نیتریل صنعتی استاد کار نیز یکی از پر فروش ترین محصولات این برند می باشد. برای خرید دستکش مناسب مکانیکی می توانید از سایت ثقال مارکت اقدام نمایید.
نوشتهٔ پیشین
راهنمای خرید گوشی موبایل
نوشتهٔ بعدی
بهترین چوب برای مبل

محصولات پیشنهادی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.