سیاست مرجوعی و عودت

  • همه کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه، همراه جعبه ی محصول و برچسب پستی روی جعبه باشد و شماره سفارش یا شماره درخواست مرجوعی ارائه شود.
  • جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد.
  • همه محصولات حسیاسیت محور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند در صورت باز شدن پلپ کالا امکان بازگشت ندارند.
  • در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجددا قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا، تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد.
  • پوشاک و کفش در وضعیت اولیه و نو باشند. هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن) وجود نداشته باشند و تگ برند، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
  • لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش ثقال مارکت تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ثقال مارکت جدا خودداری کنید.
  •  برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • – در صورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.
    – برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
    -درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به واتساپ شرکت ارسال کنید.
  •  در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ثقال مارکت برسد، هزینه‌های ارسال به عهده دیجی‌کالا است. در غیر اینصورت به عهده ی مشتری است.