دستکش نیتریل گیلان

آزمایشگاه‌ها تعویض روغنی‌ها صنایع نفت گاز پتروشیمی و کارخانجات در استفاده از ابزار‌های ایمنی برای محافظت از سلامت کارکنان خود در مواجهه با مشکلات و خطرات ناشی از کارهایی که انجام می‌دهند به مواردی من جمله دستکش ایمنی نیاز دارند.

 کاربرد و جنس دستکش نیتریل گیلان

این دستکش‌ها با توجه به مواد سازنده آن در شغل‌های مختلف کاربرد دارند. در ادامه دستکش نیتریل گیلان را بررسی خواهیم کرد. دستکش گیلان با روکش تمام مواد نیتریل در رویه درونی و بیرونی آن و به رنگ سبز در بین محصولات ثقال مارکت چیدمان شده است.

عبارت تمام مواد، زمانی در این محصول به کار می‌رود که روکش نیتریل تمامی انگشتان و حتی قسمتی از رویه و کف دست را تا قسمت مچ دست و رگ بند پوشش میدهد  و مانع از ورود مواد شیمیایی به پوست دست و ایجاد حساسیت می‌شود.

لایه زیرین دستکش ایمنی نیتریل گیلان در مدل زبرا از پارچه نخی کشی بافته شده طول دستکش نیتریل گیلان تا مچ دست ادامه دارد. و ترکیب رنگی تجاری آن سبز و آبی می‌باشد. ویژگی مهم این دستکش ضد لغزش بودن آن است بسیار سبک و بادوام و مقاوم در حین کار که سبب می‌شود سرعت عمل کار بر افزایش یابد و در نتیجه عملکرد بهتری داشته باشد.

علاوه بر ویژگی‌های این دستکش، انعطاف‌پذیری بالای این محصول با قیمت مناسب در عرضه، توجه کارفرمایان بسیاری را به خود جلب کرده است.

دستکش مدل زبرا با نام دستکش نیتریل پوست ماری نیز شناخته می‌شود. می‌توان گفت تنها ظعف این دستکش اینست که در برابر برش مقاوم نیست و این تفاوت آن با دستکش‌های ضد برش است.

عملکرد فوق العاده دستکش نیتریل گیلان در برابر مواد روغنی و نفتی و نوع بافت آن وجه تمایز میان این دستکش و سایر دستکش‌های نیتریل موجود در بازار است.

نتیجه گیری

آنچه ما را به سمت استفاده از ابزار و لوازم ایمنی پیش می‌برد. حفظ سلامت جسمی و روانی در انجام عملیات کاری دست‌یابی به هدف غایی با سرعت عمل بالاست. زمانی که تمام موارد مورد نیاز شما در حین کار فراهم باشد طبعاً با آرامش خاطر و راحتی بیشتر و بهتری به کارتان ادامه می‌دهید. و این در حالیست که انتخاب درست این اقلام سبب می‌شود ناخودآگاه سرعت عمل شما در انجام امور سریعتر و بیشتر گردد. که خرید دستکش نیتریل گیلان انتخابی درست است.

مراقبت از دستان کارکنان زحمتکش حین انجام کار در حیطه حفاظت و ایمنی می‌باشد. و تولیدکنندگان حوزه ایمنی را روز به روز به چالش بیشتری می‌کشانند. امید است با رعایت تمام اصول فنی و ایمنی شاهد هیچگونه خسارت جانی و مالی برای کارکنان محترم نباشیم. جهت خرید دستکش گیلان مدل زبرا کلیک نمایید.

نوشتهٔ پیشین
دستکش آرگون
نوشتهٔ بعدی
آشنایی با انواع چوب و درخت

محصولات پیشنهادی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.