دستکش ژله ای: برای تمامی کسانی که مشاغل خطرناک دارند استفاده از لوازم و ابزار حفاظت و ایمنی فردی در اولویت قرار دارد.

یکی از مهم‌ترین لوازم حفاظت ایمنی دستکش می‌باشد. که دست و پوست را از آسیب‌های مختلف، در برابر خطرات مصون می‌دارد.

این دستکش‌ها با توجه به نوع کار، گرمی یا سردی دمای محیط، در جنس‌های متفاوتی تولید می‌شوند. با کمی تحقیق در مورد نوع پارچه میتوانیم بفهمیم که این پارچه از ویسکوز و پلی استر، دو متریال عالی دوخته شده اند.

نحوه ی ساخت دستکش ژله ای استاد کار

دستکش ژله ای استاد کار توسط دستگاه‌های پیشرفته و به صورت یک تکه تولید می‌شود. مچ دست با پارچه‌های بالا و به صورت کشباف در موج بدون تغییر می‌ماند و به بدنه دستکش متصل میشود. دستگاه‌های اتوماتیک حرفه‌ای عملیات لایه بیرونی را با ترکیب مواد ژله‌ای که به صورت مایع از وینیل است آغاز می‌کند، تا به پارچه دستکش جذب شود. بعد از آن پروسه خشک شدن با حساسیت خاص آغاز می‌شود. تا محصول نهایی به تدریج به دست آید و آماده بسته‌بندی و مصرف گردد.

با توجه به نوع کار مشاغلی که با مواد نفتی و روغنی و یا ساختمانی سر و کار دارند دستکش ژله ای برند استاد کار جهت حفظ ایمنی کاربر توصیه می‌گردد. این دستکش در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار موجود است. ویژگی منحصر به فرد این محصول دوام بالای آن در برابر حلال های نفتی است

کاربرد

وجود اصطکاک خاص در لایه بیرونی دستکش، که مانع از لغزش مواد نفتی در دست و یا رها نشدن مصالح ساختمانی از دست کارگران می‌شود. با توجه به کشش و انعطاف‌پذیری بالای این محصول, باعث می‌شود برای دست های کوچک و بزرگ مناسب باشد.

با توجه به ویژگی‌های فوق میزان استفاده دستکش ژله ای در صنایع مختلف فراوان است و برخلاف دستکش‌های ضد برش که در برابر حلال‌های نفتی مقاوم نیستند کاربرد بهتری دارد. اگر کاربر برای مدت طولانی ملزم به استفاده از این دستکش است باید از نوع مرغوب و مواد درجه یک آن استفاده کند. تا موجب بروز حساسیت دست و پوست نشود.

به دلیل تهیه از مواد اولیه مختلف، کیفیت و ماندگاری این دستکش متفاوت است و اصولا در مکان‌های صنعتی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضخامت مناسب در آن سبب می‌شود در اثر برخورد با مواد روغنی و نفتی دچار پارگی نشود. انعطاف‌پذیری خوب آن به خاطر جنس کشت آن باعث می‌شود تا خوب جذب شود. و برای دستهای کوچک و بزرگ مناسب باشد. دستکش ژله ای استاد کار را به راحتی می‌توانید از سایت ثقال مارکت سفارش دهید.

استاد کار, دستکش ایمنی, نحوه ی تولید دستکش
نوشتهٔ پیشین
تاریخچه‌ ی دستکش ایمنی چرم
نوشتهٔ بعدی
دستکش صنعتی و کاربرد آن

محصولات پیشنهادی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.