فروش عمده ابزار، دستکش، لباس کار، مصالح ساختمانی، کفش ایمنی، عمده فروشی آنلاینی که بتوان هر چیزی در آن یافت بسیار دشوار است. ثقال مارکت بزرگترین عمده فروشی ابزارآلات ساختمانی، وسایل ایمنی، لوازم خانه و آشپزخانه و… در سراسر ایران است. که میتوانید با ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن از هر شهری در ایران مانند: تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، سیستان و بلو چستان و… ارسال نماید.

هر چیزی که انجام کارها را برای افراد بسیار راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند و نقش مهمی در زندگی و محیط کار هر فرد دارد ابزار می‌نامند. هر شغلی را که در نظر بگیرید (ساختمان سازی، کشاورزی، باغبانی، نجاری، تعمیرات، تاسیسات، نجاری، خراطی و…) از ابزار و وسایل خاص مربوط به شغل خود استفاده می‌کند. پس ابزارآلات عضو جدا نشدنی در محیط کار افراد هستند.

 

فروش عمده ابزار و مصالح ساختمانی به چه دلیل انجام می‌شود؟

می‌خواهید شروع به ساخت یک بنا ‌کنید؟ مشغول فعالیتی مثل تعمیرکاری هستید؟ شغلتان مربوط به تخریب و حفاری است؟

یا فعالیت های مربوط به کاشت و رشد و پرورش گیاه انجام می‌دهید؟ مسئول تدارکات یک کارخانه و یک مجموعه‌ای هستید و می‌خواهید ابزار مورد نیاز آن را تهیه نمایید؟

کار پخش ابزار را انجام می‌دهید؟ قصد راه اندازی ابزار فروشی را دارید؟  فرقی نمی‌کند در همه این موارد نیاز به یکسری ابزارآلات دارید که باید آن ها را تهیه کنید.

در اکثر این شغل ها، کارتان با یک یا دو وسیله و خرید به صورت خرده راه نمی‌افتد و همچنین هزینه زیادی هم برای آن باید صرف شود. پس بهترین راه خرید به صورت عمده و با تعداد زیاد است. این امر دغدغه افراد بسیاری است باید به دنبال یک عمده فروشی باشند تا بتوانند ابزار را تهیه کنند.

ثقال مارکت با فعالیتی که در زمینه فروش عمده کالاهایی مانند انواع ابزار، دسته، مصالح ساختمانی، دستکش ایمنی ضد برش، نیتریل سری ۱ و نتیریل سری ۲، لباس کار، کفش ایمنی و… دارد و نیز با کسب تجربیات فراوان می‌تواند ابزار مورد نیاز شما را تامین نماید. این مجموعه به صورت مستقیم با کارخانه‌ها و تولیدی‌های متعددی در ارتباط است و با آن ها همکاری می‌کند. همچنین خود نیز به تولید برخی محصولات می‌پردازد که همین امر سبب می‌شود قیمت پایین و منصفانه‌ای را در این فروشگاه شاهد باشید.

  مزایای خرید از بصورت عمده

  • امکان خرید با قیمت پایین 
  • وجود محصولات متنوع 
  • خرید وسایل مورد نیاز از یک منبع 
  • امکان همکاری بلند مدت
  • بهره مندی از تخفیفات 
  • امکان خرید با تعداد بالا و قیمت مناسب
  • ارسال سریع با هزینه کم

 

ویژگی هایی که یک عمده فروشی ابزارآلات را متمایز می‌کند کدام است؟

فروش عمده ابزار با قیمت مناسب

در واقع اولین مورد در خرید اجناس مخصوصا به صورت عمده، قیمت آن است که باعث جذب مشتریان بیشتر و سپس ادامه همکاری آن ها خواهد بود پس یک عمده فروش باید در کنار سایر مسائل، بحث قیمت را نیز در نظر بگیرد.

چون رقیبان زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند و در صورت عدم توجه به این مسئله برای دستیابی به سود بیشتر ممکن است مشتریان خود را از دست بدهند.

این مجموعه برای مشتریان خود ارزش و احترام زیادی قائل است و از این رو در تلاش است تا تمامی محصولات، از مرغوب‌ترین مواد و دارای بهترین کیفیت باشد و بتواند رضایت همه آنها را جلب کند. لذا محصولات ما کاملا منصفانه و متناسب با کارایی و کاربرد آن ابزار قیمت گذاری و سود کم و جزئی در آن محاسبه می‌گردد.

تخفیف

در فروش کالا و محصول، در برخی عمده فروشی ها تخفیفاتی برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود. در سایت این فروشگاه نیز برای شما امکان دریافت کد تخفیف نیز وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از گردونه شانس، شانس خود را امتحان نمایید و از تخفیفات بهره‌مند شوید.

علاوه بر آن در شبکه‌های اجتماعی ثقال مارکت می‌توانید از تخفیفاتی که تحت عنوان “فروش ویژه” مشخص می‌شود نیز بهره‌مند شوید. در ماه چندین بار برخی از محصولات برای مدت محدودی با قیمت خیلی پایین‌تر از قیمت واقعی به فروش می‌رسد. که فرصت خوبی برای شماست تا با استفاده از آن خرید خود را انجام دهید.

ارسال سریع

یکی دیگر از مسائل مهم در خرید ابزار عمده مربوط به ارسال سفارشات است ممکن است ابزار مورد نیاز شما در شهر خودتان یافت نشود و از این رو مجبور هستید آن را از شهر دیگری سفارش دهید. اما هزینه حمل و ارسال نیز می‌تواند مشکل ساز باشد همچنین ممکن است پروسه ارسال نیز خیلی طول بکشد.

 اما فروشگاه ثقال مارکت با توجه به این مسئله محصولات را طی چند روز به دستتان می‌رساند در هر جای ایران که باشید می‌توانید با ما تماس بگیرید و بعد از ثبت سفارش و آماده سازی در کمترین زمان ممکن بار شما از طریق باربری ارسال می‌شود تا با حداقل قیمت به دستتان برسد.

البته امکان ارسال از طریق پست یا تیپاکس نیز وجود دارد.

اعتبار فروشگاه

در فروش عمده ابزار تعداد زیادی از اجناس را با قیمت پایینی ارائه می‌دهند، اما اکثرا این موارد کلاه برداریست. بسیاری از عمده فروشی‌ها با فریب مردم اجناس تقلبی و بی‌کیفیت را به اسم اجناس اصل و با قیمتی غیر قابل باور به فروش می‌رسانند. لذا انتخاب یک عمده فروشی مطمئن، کار چندان راحتی نیست و به تحقیق و پرس وجو نیاز دارد.

ثقال مارکت سال هاست که در زمینه فروش ابزار فولادی از جمله بیل، کلنگ، تیشه و… دسته آن ها مانند دسته بیل، دسته کلنگ، دسته تیشه، دستکش ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی، مصالح ساختمانی مثل انواع چسب‌، رنگ، اسپیسر و… مشغول به کار است. و ضمن تولید برخی از کالاها با دسترسی به تامین کننده های اصلی اعتبار کسب نموده است و از شهر های زیادی مشتریان دائمی محصولات خود را از این مجموعه خریداری می‌کنند. 

برای اطمینان بیشتر، مجوزهای مربوط به کسب و کار ما مانند( پروانه کسب و ای نماد) در قسمت پایین سایت وجود دارد. که با کلیک روی آن می‌توانید از صحت و درستی آنها  اطمینان حاصل کنید.

 

دلایل خرید عمده از  فروشگاه ثقال مارکت 

  • ابزارآلات فولادی کاملا دست ساز هستند و از فولادی مقاوم آبدیده تولید می‌شوند.
  • دسته‌های ابزار از چوب‌های وارداتی از ترکیه و با بهترین متریال به دست می‌آیند.
  • دستکش‌های این مجموعه از معروف‌ترین برندهای ایران و چین می‌باشد.
  • با خرید از ما هم از تولید کننده و هم عمده فروش به صورت همزمان خریداری می‌کنید خود امتیاز ویژه‌ای است.
  • برای خریدهای بالای ۲۰ میلیون ارسال رایگان است.
  • تنوع محصولات در این فروشگاه بالاست و می‌توانید قیمت‌ها و کیفیت‌های متعددی را در آن مشاهده کنید.
  • محصولات ما تضمینی هستند یعنی اگر سفارش خود رضایت ندارید طی ۷ روز می‌توانید آن را مرجوع کنید.
  • در فروش عمده ابزار هرچقدر تعداد سفارشات شما بالا باشد به نسبت آن قیمت پایین‌تری را برای شما در نظر می‌گیریم.
  • فروش عمده ابزار، دستکش، لباس کار، مصالح ساختمانی، کفش ایمنی، عمده فروشی آنلاین
نوشتهٔ پیشین
ابزار های ضروری برای باغبانی
نوشتهٔ بعدی
مقایسه روش ساختمان سازی سنتی با مدرن

محصولات پیشنهادی

لباس کار کتان
حراج!

لباس کار کتان

Original price was: ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان.

کفش ایمنی مدل هرا
حراج!

کفش ایمنی مدل هرا

Original price was: ۷۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۴۹,۰۰۰ تومان.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.