چهار دلیل برای استفاده از دستکش ایمنی

چهار دلیل برای استفاده از دستکش ایمنی را در ادامه بررسی می‌کنیم. ممکن است ترکیبی از دلایل نیاز کارگران شما به دستکش کار وجود داشته باشد، و همه موارد موجود در لیست ما در مورد وضعیت شما صدق نمی کند. خطراتی که کارگران خود با آن روبرو هستند را ارزیابی کنید، فهرستی تهیه کنید و هنگام خرید دستکش، گزینه های مناسب را علامت بزنید. در اینجا چهار نمونه آورده شده است.

حفاظت

یکی از چهار دلیل برای استفاده از دستکش ایمنی جهت محافظ از دست می باشد. ما در اینجا با یک مورد واضح شروع می کنیم. هنگامی که یک لایه ضخیم پارچه یا هر ماده دیگری را به شکل یک جفت دستکش کار خوب روی دستان خود اضافه می کنید. از بسیاری جهات از دست هایتان محافظت می کنید. دستکش‌ها می‌توانند از دست‌های شما در برابر انواع خطرات، از شوک الکتریکی گرفته تا مواد شیمیایی قوی محافظت کنند.

آنها همچنین به شما اجازه می دهند اشیاء داغ را لمس کنید یا بردارید بدون اینکه دچار سوختگی شوید.

دستکش های ایمنی مناسب همچنین از کسی که آن را پوشیده، در برابر بریدگی‌ها و پارگی ها هنگام دست زدن به اشیاء تیز و خطرناک موجود در ساختمان ها یا کاربردهای صنعتی محافظت می کند. دستکش های ایمنی کار ضد برش ضخیم با حوله ی به کا رفته در داخل آن در بازار موجود هستند تا ضربه اشیاء بر روی دستان شما به حداقل برسد.

چهار دلیل برای استفاده از دستکش ایمنی: بیشتر دستکش‌های ایمنی با کیفیت بالا، چسبندگی بیشتری به انگشتان و کف دست‌ها برای نگه‌داشتن و جابجایی اجسام سنگین و لغزنده می‌دهند.

راه های مختلفی وجود دارد که یک سازنده می تواند یک دستکش کار دستی ایجاد کند. یکی از محبوب ترین آنها پوشش نخل است. پوشش نخل در گزینه های مختلفی وجود دارد، از پلی اورتان مقرون به صرفه گرفته تا روکش نیتریل فوم پیچیده. هر پوشش برای کاربردهای مختلف خوب است. به غیر از مواد روکش، دستکش‌های کف دست را می‌توان از یک دسته کف صاف به یک دسته چروک تبدیل کرد تا قدرت چنگ زدن بیشتری در شرایط مرطوب به شما بدهد.

جلوگیری از سر خوردن اجسام هنگام برداشن آنها

بیشتر دستکش‌های ایمنی با کیفیت، چسبندگی بیشتری به انگشتان و کف دست‌ها برای نگه‌داشتن و جابجایی اجسام سنگین و لغزنده می‌دهند. به همین خاطر این عنوان را نیز در چهار دلیل برای استفاده از دستکش ایمنی قرار داده ایم.
راه های مختلفی وجود دارد که یک کارخانه می تواند یک دستکش کار تهیه نماید. یکی از محبوب ترین آنها دستکش نیتریل است. نیتریل در انواع مختلفی وجود دارد، از پلی اورتان مقرون به صرفه گرفته تا روکش نیتریل فوم پیچیده. هر پوشش برای کاربردهای مختلف خوب است. به غیر از مواد روکش، دستکش‌های کف دست چرم را می‌توان از یک دسته کف صاف به یک دسته چروک تبدیل کرد تا قدرت چنگ زدن بیشتری در شرایط مرطوب به شما بدهد.

رعایت اصول ایمنی یکی دیگر از چهار دلیل برای استفاده از دستکش ایمنی

در بسیاری از موارد، پوشیدن دستکش ایمنی بخشی از رعایت محیط کار است. عدم استفاده از آنها می تواند منجر به جریمه برای کارگران و همچنین کارفرمایان شود.

عایق دما دلیلی دیگر از چهار دلیل  اصلی برای استفاده از دستکش ایمنی

دستکش هایی وجود دارند که عایق دما هستند مانند دستکش کف دوبل چرم، که هنگام کار در شرایط آب و هوایی شدید مفید است. در زمستان، آنها از دستان شما در برابر سرمازدگی و سایر خطرات هوای سرد محافظت می کنند. همچنین دستکش هایی در دسترس هستند که از دست های پوشنده در برابر اشیاء داغ محافظت می کنند. جوشکاران و کارگران ریخته گری از دستکش های کف چرم استفاده می کنند. منبع

1

2

1

22

نوشتهٔ پیشین
نحوه خشک کردن چوب
نوشتهٔ بعدی
استفاده از لباس کار- انواع، دلایل، ایمنی

محصولات پیشنهادی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.