در محیط کار چگونه لباس بپوشیم؟

در محیط کار چگونه لباس بپوشیم؟

در محیط کار امروزی، جایی که لباس‌های غیررسمی به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند، درک قوانین ظاهری می‌تواند دشوار باشد. با کارشناسان حرفه و آداب معاشرت صحبت کردیم تا ایده بهتری پیدا کنیم.

در ادامه نکات مهمی را در مورد اینکه در محیط کار چگونه لباس بپوشیم را مطرح می کنیم


از عینک مناسب استفاده کنید

اطمینان حاصل کنید که اندازه عینک شما مناسب است و روی بینی شما نمی لغزد. پاچر می گوید: شما نمی خواهید همیشه با آنها بازی کنید. “این باعث حواس پرتی می شود.”

موهای خود را خشک کنید

ویلیامز هشدار می دهد که هرگز خانه خود را با موهای خیس ترک نکنید. این باعث می شود به نظر بیایید که زندگی مشترک خود را ندارید، که به معنای نداشتن شغل مشترک است.

به کیف خود توجه کنید

شما نمی خواهید وسایل شخصی شما از کیف یا کیف شما بیرون بیاید. کیف خود را در داخل تمیز نگه دارید. به خصوص اگر زیپ نداشته باشد. که به دیگران اجازه می دهد هر از چند گاهی نگاهی به داخل آن بیاندازند. ویلیامز همچنین به حرفه ای ها توصیه می کند که کوله پشتی نپوشند زیرا “بیش از حد دانشگاهی” به نظر می رسد.

عطر یا ادکلن قوی نزنید

ویلیامز می گوید: «هر چیزی که دیگران می توانند بو کنند، خوب نیستند. برای اینکه بفهمید آیا کسی بوی شما را حس می کند یا نه، از کسی که به او اعتماد دارید بپرسید.

در محیط کار چگونه لباس بپوشیم؟ کفش های تمیز و صیقلی بپوشید

پچر می‌گوید: «یکی از استخدام‌کنندگان به من گفت اولین چیزی که در مورد یک نامزد متوجه می‌شود کفش‌های او است. “مطمئن شوید که کفش هایتان صیقلی و در شرایط خوبی هستند.”

به ساعت خود توجه کنید

پچر می‌گوید: «وقتی از شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آداب معاشرت می‌خواهم که یکی از لوازم جانبی را که در مردان و زنان بیشتر متوجه آن می‌شوند، نام ببرند، ساعت رایج‌ترین پاسخ است.

رنگ های غنی بپوشید تا اقتدار را به تصویر بکشید

Pachter می گوید: «به انتخاب رنگ خود توجه کنید. رنگ‌های تیره‌تر معمولاً تأثیر قوی‌تری نسبت به رنگ‌های روشن‌تر نشان می‌دهند.» اگر در حال ارائه ارائه هستید، مطمئن شوید که رنگی که می پوشید با پس زمینه پشت سرتان ترکیب نمی شود.

 از رنگ های نئون و لباس های بیش از حد زرق و برق دار خودداری کنید

پچر می‌گوید: «هم مردان و هم زنان باید در مورد رنگ‌های روشن محتاط باشند. لباس هایی که بیش از حد زرق و برق دار هستند می توانند حواس پرت کننده باشند و معادل بصری فریاد زدن باشند. همچنین یک روز در میان لباس کار خود را شسته و اتو بکشید.


برای خانم ها: در در محیط کار چگونه لباس بپوشیم؟

لباس باز نپوشید

پوشیدن لباس های نامناسب نه تنها باعث حواس پرتی می شود، بلکه می تواند باعث ایجاد تصور نادرست شود. از پاشنه‌های خیلی کوتاه، پاشنه‌های خیلی بلند، یقه‌های فرورفته و زیر لباس‌ها اجتناب کنید.

ویلیامز می گوید: «بسیاری از زنان در دفتر کار بیش از حد جنسی می شوند. شما می توانید یک پیراهن یقه V بپوشید، اما مطمئن شوید که پاهای خود را پوشانده اید. مردم در نهایت با به نظر رسیدن بیش از حد تحریک آمیز، خود را بی اعتبار می کنند.» پچر موافقت می کند: «می خواهی به خاطر چه چیزی از تو به یاد بیاورند؟ چی پوشیدی یا چی گفتی؟»

 پوشیدن شلوار چسبان ممنوع

از زمانی که کیت میدلتون شروع به پوشیدن جوراب شلواری در اماکن عمومی کرد، به سرعت دوباره شیک شد. Pachter می گوید: «این به شما ظاهر کامل تری نمی دهد.

به طور منظم پدیکور انجام دهید

ویلیامز به ما می‌گوید یکی از بزرگترین ناراحتی‌های حیوان خانگی‌اش زمانی است که زنان کفش‌های دم باز می‌پوشند بدون اینکه پدیکور کنند. او می‌گوید: «اگر می‌خواهید انگشتان پایتان را نشان دهید، مطمئن شوید که انگشتان پایتان مرتب شده‌اند.

 بیش از حد از لوازم جانبی استفاده نکنید

اکسسوری ها برای تکمیل لباس شما طراحی شده اند، نه اینکه بر آن غلبه کنند. پچر می‌گوید: «یک بار زنی را دیدم که در هر انگشتش حلقه‌ای داشت. “تو نمی توانستی به چیز دیگری نگاه کنی.”

جواهرات شما نباید سر و صدا کند

ویلیامز می‌گوید زمانی که النگوهای آویزان کسی که دست‌هایش را حرکت می‌دهند صدا می‌دهند، واقعاً حواس پرتی است.


مردانه: در محیط کار چگونه لباس بپوشیم؟

 از جوراب های مچ پا با شلوار خودداری کنید

پاچر می‌گوید وقتی پاهایتان را روی هم می‌زنید و شلوار کمی بلند می‌شود، هیچ پوستی نباید ظاهر شود. جوراب شما باید طول مناسبی داشته باشد.

موهای صورت نباید صورت شما را تحت تأثیر قرار دهد

مهم نیست که چقدر بخواهید یک ریش پر و پرپشت داشته باشید، ممکن است برای شما مفید نباشد. Adam P. Causgrove، مدیر عامل مؤسسه American Mustache می گوید: در مورد آن مانند یک کوتاه کردن مو فکر کنید – هر مدلی برای هر فردی خوب به نظر نمی رسد. چگونه می دانید چه سبکی برای شما خوب به نظر می رسد؟ نوع شکل و ویژگی های صورت خود را مشخص کنید.

سپس افراد دیگری را با ویژگی های مشابه که قبلاً سبیل و ریش دارند پیدا کنید و مدل و مدل آن ها را آزمایش کنید.

در محیط کار چگونه لباس بپوشیم؟ موهای صورت را در آخر هفته یا تعطیلات رشد دهید

کاسگروو می‌گوید: شما می‌خواهید به جای تنبلی و اصلاح نکردن موها، عمداً موهایتان را بلند کنید. ویلیامز توصیه می‌کند که از تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات برای گذاشتن ریش استفاده کنید، زیرا ریش‌های خالدار باعث می‌شود مردان شبیه افراد 18 ساله به نظر برسند.

ریش خود را کوتاه کنید

موهای صورت باید مرتب و مرتب باشد تا ظاهری حرفه ای داشته باشند. Causgrove توصیه می کند که در مورد دستگاه مناسب تحقیق کنید. او می گوید که تیغ های برقی برای ریش های کوتاه و قیچی برای سبیل بهتر است.

ریش به ندرت ایده خوبی است

پچر می‌گوید هر مویی که زیر لب پایین شما باشد و ریش نباشد ایده خوبی نیست. «آیا می‌خواهی تنها کسی باشی؟ ممکن است به نفع شما باشد، ممکن است علیه شما کار کند، اما شما باید این تصمیم را برای خودتان بگیرید.» او هشدار در این مورد هشدار می دهد. منبع

نوشتهٔ پیشین
آموزش سرپرستی کارگاه
نوشتهٔ بعدی
آشنایی با برند استادکار

محصولات پیشنهادی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.